keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Sosiaalinen media vs. Politiikka



Liian pitkään jatkuneet henkilökemia ongelmat johti lopulta siihen että annoin sen verran rankemman kautta palautetta blokin ja yleisönosasto kirjoituksen muodossa.

Asiahan on nyt niin ettei tässä kannata puolustella kirjoituksia suuntaan eikä toiseen.

Blokilta on poistettu tekstit, jotka olivat arvostelevia osastoa tai puoluetta kohtaan, niin kuin tarkkanäköisimmät sen voi huomata.

Lukijoita silti muistutan, ettei asenteeni ole sananvapautta koskien muuttunut suuntaan eikä toiseen. Edelleen olen sitä mieltä että rankoistakin asioista saa ja pitää esittää mielipiteensä.

Se miksi poistuin facebookista eilen johtuu yksinkertaisesti siitä, ettei politiikka ja ystävät sovi keskenään kulkemaan käsi kädessä.

Vanha viisaus siis pätee tässäkin.

Facebook kokee muutoksia osaltani. Kuten jo sanottua, ei kannata ihan kaikkia mielipiteitä laukoa julkisesti facebookin kautta. En ole siihen syyllistynyt ja minua ei ole edelleen tuomittu mistään rikoksesta, tms. mutta en halua kenenkään enää ottavan ongelmaa mistään.

Kumminkin. Jos minua ja mielipiteitä joku jäi kaipaamaan, voin kertoa etten nyt ihan kokonaan ole hävinnyt sosiaalisesta mediasta.

Syksyllä 2012, kun olen saanut päätökseen tehtäväni Mäntsälän PS-osaston hallituksessa, tulen todennäköisesti jättämään paikkani, jos ei nyt ihan totaalista ihmettä tapahdu (jota kumminkaan en odota suurella sykkeellä)

Sen jälkeen minulla ei ole enää mitään syytä selitellä kirjoituksiani mitä olen julkistanut millekään politiiselle taholle.

Kesäterveisin

Mikko A. Ratia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti