lauantai 21. elokuuta 2010

Esittelyssä: Perussuomalainen - Mikko A. Ratia

Esittelyssä: Perussuomalainen - Mikko A. Ratia

KUKA OLEN?

33-vuotias (synt. 13.11.76) Perheenisä Mäntsälästä. Perheeseen kuuluu vaimo ja tytär Saga (synt. 23.7.04).

MITÄ TEEN?

Perussuomalainen, tätä nykyä puolipäiväinen koti-isä (vuodesta 2005 aina elokuu 2010 kokopäiväinen) ja kirjailija.

Olen myös mukana eri järjestötoiminnassa, esim. Mäntsälän Invalidit RY:n hallituksessa ja Mäntsälän Perussuomalaiset RY:n hallituksessa.
Kuulun myös yhtenä Invalidiliiton Alueellisiin Vaikuttajiin.

Politiikka on kiinnostanut minua tarkemmin vuodesta 2004, jolloin liityin Perussuomalaisiin.

ARVOMAAILMA?

Minulle on tärkeää yhdenvertaisuus. Yhdenvertaisuutta vaan en ole nähnyt nykyisen hallituksen toimissa ja näin ollen vähäosaiset Suomalaiset jäävät yhä helpommin jalkoihin. Näistä ryhmistä mainitakseni: Vanhukset, vammaiset, pitkäaikaissairaat, lapset, köyhät ja työttömät ovat siis sydäntäni lähellä ja puolustan heidän ihmisarvojaan ja oikeuksia yhä kylmemmässä maailmassa, jossa ei oikeudenmukaisuudesta ole tietoakaan.

MIKSI MINÄ?:

Omaan ensisijaisesti kokemuksen tuomaa tietoa ja selviytymisen taitoa elämän synkistä hetkistä.
Kokemusta on myös lähiomaisilta & ystäviltä mikä on vanhustenhuollon ja työttömyyden tila nykyisin.

Olen hyvin sosiaalinen ja tykkään kuunnella ihmistä omana itsenään ja minulle on helppo avautua. Ennen kaikkea pidän tasa-arvoisesta elämästä, jossa kukaan ei jää syrjityksi.

Olen myös tarpeen vaatiessa hanakasti ”jalkaa oven väliin” tyyppiä, joten periksi ei anneta!

--------------------------------------------

Tässäpä tärkeimmät. Blokiteksteissä lisää.

Terv.

Mikko A. Ratia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti